Pages

Friday, January 28, 2011

ခ်စ္သူဆိုတာ.........


ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ပါ..အာရွနဲ႔ဥေရာပ စပ္ထားေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ေလး ဆြဲေဆာင္မႈရိတယ္..ကၽြန္မလဲ စေတြ႔ ခါစတုန္းက ေတာ္ေလး သတိထားၾကည္႔မိတယ္..အလုပ္ဆင္းတဲ႔ အခ်ိန္က်ေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းက.. " ခ်စ္စရာေလးေနာ္" တဲ..အဲလိုက စလို႔ အဲ႔ဒီေကာင္ေလးကို စသတိထားမိတယ္..အလုပ္္ဆင္းခ်ိန္ေရာက္ေတာ႔လဲ ေတြ႔ျပန္တယ္..အဲ႔ဒီေတာ႔လဲသူငယ္ခ်င္းက " ဟြန္း သူကအေရွ႕မွာထိုင္တာ" တဲ႔ ေျပာျပန္တယ္..ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းဆိုလို႔ ျမန္မာလို႔မထင္လိုက္ပါနဲ႔ ဥေရာပသူေလးပါ..ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ႔မ်က္ႏွာေလးကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းက ကလပ္ကို ေတာ္ေတာ္ႏွစ္သက္ပါတယ္..မ်က္လံုးျပာျပာေလးနဲ႔ ေကာင္ေလးဆို သေဘာက်တက္တယ္..ပြင္႔လင္းၿပီး ေဘာ္ဒါစိတ္ေတာ႔အျပည္႔ရွိသူ စကားကို ေရပတ္မဝင္ေအာင္ေျပာတက္သူပါ..ကၽြန္မ နဲ႔သူၾကားမွာ အဲ႔ဒီေကာင္ေလးအေၾကာင္းက ေျပာစရာစကား တစ္ခု အျဖစအျမဲရွိေနတက္တယ္..သူျဖင္႔ ဝင္လာၿပီဆိုရင္ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ေမးေငါ႔ျပရာတာ အေမာ..ေအာ္ ေကာင္မေလး ေတြ ေတာ္ေတာ္ကဲကဲ ပါလားလို႔လဲ ကိုယ္႔ဟာကိုယ္ေတြးမိပါတယ္...ဒါနဲစကားမစမကၽြန္မမွာ ခ်စ္သူရွိတယ္ဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းေလးေၾကာ္ျငာဝင္ပါရေစ..သူငယ္ခ်င္းမွာလဲ ခ်စ္သူနဲ႔ပါပဲ..အဲ႔ဒီေန႔အျပန္မွာပဲ ခ်စ္သူနဲ႔ေတြ႔ေတာ႔ ကၽြန္မ ခ်စ္သူ႔မ်က္ႏွာကို ေသခ်ာၾကည္႔ၿပီး "ဟြန္႔ ငါ႔ခ်စ္သူလဲ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္ေနာ္"လို႔ ေျပာျဖစ္တယ္..သူကေတာ႔ သူ႔ပံုစံအတိုင္းဘာမွမေမးပါဘူး..အဲ႔လိုမ်ိဳးခ်စ္သူပါ..

ေနာက္တစ္ရက္အလုပ္ဆင္းေတာ႔လဲ ဒီေကာင္ေလးအေၾကာင္းပဲေျပာျဖစ္ျပန္တယ္..ခ်စ္သူကိုအားနာလွပါၿပီ..

ဘာရယ္သေဘာမဟုတ္ေပမယ္..စိတ္ထဲမွာတစ္မ်ိဳးႀကီးရယ္ပါ..အဲ႔ဒီေကာင္ေလးက စကားသိပ္မေျပာပါ..အလုပ္ခ်ိန္လဲျဖစ္လို႔ျဖစ္ပါလိမ္႔မယ္..သူ႔အေၾကာင္းေတာ႔ ၾကားမိတယ္..ငယ္ငယ္ထဲက အေမက ထားပစ္ခဲ႔တာတဲ႔..အေဖက အခုက်န္းမာေရးမေကာင္းဘူးဆိုလားပဲ .ေသခ်ာေတာ႔မသိပါ..

အလုပ္ဆင္းခ်ိန္ေရာက္ပါၿပီ..

"ျမန္ျမန္လုပ္ေနာက္က်ေတာ႔မယ္. "

"အင္းပါ..ၿပီးၿပီ အေသးေလးရဲ႕"...သူငယ္ခ်င္းက ကၽြန္မကိုေခၚတဲ႔နာမည္ပါ

"ေနာက္က်ေနမယ္..၂ မိနစ္ေလာက္ေနာက္က်တာနဲ႔ ငါ႔ရထားလြတ္သြားမွာ"..

"မွီပါတယ္ဟာ..ဟဲ႔ဟဲ႔"

"ဘာျဖစ္တာလဲဟ"

"အေရွ႕မွာေလ.."

"ဘာတုန္း.."

"ဟို ခ်စ္စရာေလး ေလ.."

"ေအာ္ အင္း.."

မွတ္တိုင္ေရာက္ေတာ႔လဲ..သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ကၽြန္မ စကားေျပာေနတုန္း သူမေရာင္မလည္နဲ႔ ေရာက္လာတယ္..

သူငယ္ခ်င္းက.."ဟိုင္း" လို႔ ႏႈတ္ဆက္ေတာ႔ သူက လဲျပန္ "ဟိုင္း" တယ္..

"ဘယ္လိုလဲ အစဥ္ေျပတယ္ဟုတ္.."

"အင္း ဒီလိုပဲ ေျပပါတယ္..".

"လာေလ ငါတို႔နဲ႔အေနာက္ဖက္မွာ လာစီး"..သူငယ္ခ်င္းကေခၚလိုက္တာပါ..သူလဲလိုက္လာပါတယ္

ရထားေပၚရာက္ေတာ႔ လဲ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ကၽြန္မနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ခံုမွာ ထိုင္ၾကတယ္..

စကားအျပန္အလွန္ေျပာရင္းေတာ္ေတာ္ေလးရင္းႏွီးသြားၾကတယ္..

ကၽြန္မထင္ထားတာနဲ႔မတူပဲ ေကာင္ေလးက ေတာ္ေတာ္ေလးရဲတင္းသြက္လက္ပါတယ္..

ေအးေအးေလးလို႔ ထင္မိတာ မဟုတ္ပါလားလို႔ ေတြးမိတယ္..

ခဏေနေတာ႔ဖုန္းေျပာတယ္..ၿပီးေတာ႔ ကလပ္သြားမလို႔တဲ႔..အင္း အဲ႔ဒီမွာ စေတြ႔တာပဲ ..သူငယ္ခ်င္း မေလးကလဲ ကလပ္ခပ္ၾကိဳက္ႀကိဳက္..

အဲ႔ဒီအခ်ိန္မွာ ပဲ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ဖုန္းကျမည္လာတယ္..

"ဖုန္းလာေနတယ္ေလ"..ပါးစပ္ပိတ္မထားပဲ ေျပာမိတယ္

"ေနပါေစ..ထားလိုက္"

"ဟြန္းးး.." သက္ျပင္းေမာခ်မိတယ္ ဒီအခ်ိန္မွာ ဖုန္းဆက္သူ ဟာ သူ႔ခ်စ္သူကလြဲၿပီး ဘယ္သူမွ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ သူေရာ ကၽြန္မေရာ သိပါတယ္...ဒါေပမယ္႔ သူမကိုင္ပါ..

တစ္ခ်ိန္ထဲမွာ ကၽြန္မဖုန္းလဲ ျမည္လာ ပါတယ္..ဟုတ္ပါတယ္ ..ကၽြန္မခ်စ္ရသူ ကၽြန္မခ်စ္သူပါ..

ဖုန္းျမည္တဲ႔အခ်ိန္မွာလဲ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္တြဲရိုက္ထားတဲ႔ ပံုေလး ေပၚေနပါတယ္..တမင္တကာ သူတို႔ျမင္ေအာင္ ကိုင္မိပါတယ္..

"ဟဲလို ကို...... အင္း ခဏေနေတြ႔မယ္ေနာ္.."

အလုပ္ဆင္းခ်ိန္တူတဲ႔အခါခ်စ္သူနဲ႔ ကၽြန္မေတြ႔ျဖစ္ပါတယ္..

ရထားေပၚကဆင္းေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းကၽြန္မနဲ႔ မလိုက္ႏိုင္ပဲ တြက္ထိုးမဆံုး..

ေအာ္သူ႔ခ်စ္သူကို အဆီမဆိုင္အားနာမိျပန္တယ္..

ထားလိုက္ပါေတာ႔..ကၽြန္မေတာ႔ လမ္းျမန္ျမန္ေလွ်ာက္လို႔ ခ်စ္သူေတြ႔ဖို႔..

ၿပီးရင္...ခ်စ္သူကို sorry ေျပာဖို႔လဲ ျပင္ဆင္ထားပါတယ္..တျခားေကာင္ေလးအေၾကာင္း စဥ္းစားမိလို႔..

ခ်စ္သူကေတာ႔ သူ႔ပံုစံအတိုင္း ကၽြန္မေခါင္းေလးကို ပုတ္ၿပီး ျပံဳးေနဦးမွာ ျမင္ေရာင္ေသး..ၿပီးရင္ ကဲေတာ္ၿပီ လာတစ္ခုခုသြားစားရေအာင္ ဆိုၿပီး ကၽြန္မၾကိဳက္တဲ႔ ေကြ႕တီယို လိုက္ေကၽြးပါလိမ္႔မယ္..

အဲ႔ဒါ သူ႔ရဲ႕ မရိုးႏိုင္တဲ႔ အျပဳအမႈေလးပါ..အျမဲတမ္းလန္းဆန္းတဲ႔ အခ်စ္ေတြနဲ႔ နားလည္တက္သူ..အဲ႔ဒါ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ခ်စ္သူဘဝေပါ႔..သူတို႔ ဥေရာပသူေတြနဲ႔မတူစြာ ေလးနက္တဲ႔ ခ်စ္ျခင္းေတြနဲ႔ပါ..အျမဲတမ္းခိုင္ျမဲေအာင္လဲ ကၽြန္မတို႔ ႀကိဳးစားေနမွာ..သားေတြ သမီးေတြရတဲ႔အထိေပါ႔ေနာ္..

အဲလို အေတြးနဲ႔ လမ္းေလွ်ာက္ေနတုန္း...သူငယ္ခ်င္းက ဟိုဖက္ရထားလမ္းတဖက္ကေန လက္ျပၿပီး မ်က္လံုးေလး မွိတ္ျပသြားေလရဲ႕..ကၽြန္မလဲ လက္ျပန္ျပလိုက္တယ္...

အင္း မနက္ျဖန္က်ရင္ေတာ႔ ၾကားရဦးမယ္..ရင္လိႈက္သဲဖို သူ႔ရဲ႕ွဇာတ္လမ္းကို...

အခ်စ္မပါ အႏွစ္သာရမရွိတဲ႔..ခဏတာ သူတို႔ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ ေတြ................................ဘယ္ေတာ႔မ်ားမွာအဆံုးသတ္မွာလဲလို႔ ေတြးရင္း..................................

ကၽြန္မေျခလွမ္းေတြက ေစာင္႔ေနတဲ႔ ခ်စ္သူဆီကို ဦးတည္လို႔ ....................