Pages

Sunday, January 30, 2011

နာက်င္ျခင္းရဲ႕ အဆံုးသတ္မ်ဥ္း

"ငါတို႔ လမ္းခြဲရေအာင္"...သူ႔ဆီကမေမွ်ာ္လင္႔ဘဲၾကားလိုက္ရတဲ႔စကားေၾကာင္႔ ကၽြန္မ အရမ္းအံၾသခဲ႔ရတယ္..စကားမေျပာတက္တဲ႔လူတစ္ေယာက္လို ကၽြန္မသူ႔ကို ေငးၾကည္႔ေနခဲ႔တယ္..ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္မရဲ႕လက္တစ္ဖက္ေလထဲေရာက္သြားတာေတာ႔သိလိုက္တယ္..ေသခ်ာေျပာရရင္သူ႔ပါးျပင္ဆီကို.. ."ျဖန္း".."ေကာင္းၿပီေလ..ဘာေၾကာင္႔လဲလို႔ ငါနင္႔ကိုမေမးဘူး ေယာက်္ားတစ္ေယာက္က စလမ္းခြဲလို႔ ဒူးနဲ႔မ်က္ရည္သုတ္ၿပီးက်န္ခဲ႔မယ္႔ မိန္းမမ်ိဳးထဲမွာလဲ ငါမပါဘူး..နင္ထြက္သြားလို႔ရၿပီ".အဲ႔ဒါ ကၽြန္မျပန္ေျပာခဲ႔တဲ႔ စကား..မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ မာန အတြက္ ဒီေလာက္ေတာ႔ကၽြန္မေျပာသင္႔တယ္လို႔ထင္တယ္ေလ..ဒါေပယ္႔ အဲ႔ဒါအမွန္တရားမဟုတ္ဖူးဆိုတာေတာ႔ကၽြန္မသိတယ္..ဘာေၾကင္႔လဲဆိုရင္ကၽြန္မသူ႔ကိုသိပ္ခ်စ္လို႔ေလ..

သူနဲ႔စေတြ႔စဥ္က.......

ဒီဒီ ဒါငါ႔သူငယ္ခ်င္း ျပင္ဦးလြင္ကေျပာင္းလာတာ..မင္းႏိုင္ရဲ႕ မိတ္ဆက္စကားေၾကာင္႔ကၽြန္မေမာ႔ၾကည္႔လိုက္တယ္..ဆြဲေဆာင္မႈအျပည္႔ရွိၿပီး အျပစ္ကင္းစင္တဲ႔ မ်က္ႏွာေလးတစ္ခု..ေအာ္ အင္း လာေလ ထိုင္..အေအးေသာက္ရင္းသူတို႔ကို ေခၚလိုက္တယ္... ကၽြန္မဒီဒီ ပါ..မင္းႏိုင္နဲ႔က ရင္းႏွီးတဲ႔ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြ..ဟုတ္ကဲ႔ ကၽြန္ေတာ႔္ နာမည္ ညီသန္႔ ပါ..အဲ႔ဒီကစၿပီးသူနဲ႔ကၽြန္မရင္းႏွီးခဲ႔တယ္ စားအတူ သြားအတူေပါ႔...မင္းႏုိင္ရဲ႕ တမင္တကာ ေရွာင္ေပးမႈေတြေၾကာင္႔လဲ တစ္ႏွစ္အတြင္းမွာပဲ ကၽြန္မတို႔တအားကို ရင္းႏွီးခဲ႔ၾကတယ္..သူက ေကာင္မေလးေတြရဲ႕ အလိုက္ကို သိတက္တဲ႕သူမ်ိဳးမဟုတ္ပါဘူး..ဒါေပမယ္႔ လူတဖက္သားကို အရမ္းကို ကူညီေဖးမတက္တယ္...ကၽြန္မကို အျမဲအေဖာ္လုပ္ေပးတယ္..စိတ္ဆိုးစိတ္ေကာက္ျခင္းမရွိတဲ႔ ပကတိရိုးသားျဖဴစင္တဲ႔သူ႔ကို ကၽြန္မတကယ္ကို သံေယာဇဥ္ျဖစ္ခဲ႔တယ္..သူလဲ ကၽြန္မလိုပဲလို႔ထင္ပါတယ္..သိပ္မၾကာခင္ေလးမွာ သူကၽြန္မကိုဖြင္႔ေျပာခဲ႔တယ္...“ဒီဒီ” ..“ဘာလဲ ညီ”...“ဟိုဟာေလ ငါနင္႔ကိုခ်စ္လို႔”...“အမ္.”..အဲလို အရင္းမရွိအဖ်ားမရွိသူဖြင္႔ေျပာခဲ႔တာ..ကၽြန္မမွာ ရင္ခုန္ရမလုိ ထရယ္ေတာ႔မလိုနဲ႔...ၿပီးေတာ႔ေျပာေသးတယ္ “ ငါနင္႔ကို ညီမေလးလိုလဲ ေစာင္႔ေရွာက္ပါ႔မယ္”တဲ႔ ကဲၾကည္႔
“ဟင္႔အင္း ညီ ငါနင္႔ရဲ႕ ညီမေလးမလုပ္ခ်င္ဘူး” “ဟင္ ဘာျဖစ္လို႔လဲဒီဒီ ငါ ငါ..နင္ ဟာ နင္ငါ႔ကိုစိတ္ဆိုးသြားလား ဒီဒီ” တကယ္ ညီအရမ္းကို အတယ္...“ ငါနင္႔ရဲ႕ခ်စ္သူပဲလုပ္မယ္”...“ဒီဒီ တကယ္ေျပာတာေနာ္ ေနာ္ ဒီဒီ ဟုတ္လား”....ခ်စ္စရာေကာင္းလိုက္တာ ကၽြန္မသူ႔ကို အရမ္းခ်စ္တယ္..
ခ်စ္သူျဖစ္ၿပီးေနာက္ပိုင္းလဲ သူကၽြန္မအေပၚအရမ္းကို အႏြံတာခံခဲ႔တာ..ကၽြန္မဘယ္ေလာက္ဆိုးဆိုး သူစိတ္ညစ္တယ္ဆိုတာ မရွိ..ဘာေျပာေျပာမျငိဳျငင္တက္ခဲ႔ဘူး..သူက အဲ႔ဒီလိုခ်စ္သူမ်ိဳးေလ...
ေအာ္သူ႔ပံုစံေလးက အသားျဖဴျဖဴ အရပ္ရွည္ၿပီး ဆံပင္အဝါေရာင္ေဆးဆိုးထားတယ္ ဆံပင္လဲနဲနဲရွည္တယ္..မိန္းမေခ်ာေခ်ာတယ္လို႔လဲေျပာလို႔ရတယ္..ျဖဴစင္တဲ႔ မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ ညီက ကၽြန္မထက္ေတာ႔ ၂ ႏွစ္ငယ္တယ္..
တခါတေလ ကေလးေလးလို ဆိုးႏြဲ႔တက္ၿပီး ကၽြန္မဆံုးမရင္ အျမဲလက္ခံတက္သူေလ..ဒီလိုခ်စ္သူမ်ိဳးက လမ္းခြဲစကားစေျပာလာလိမ္႔မယ္လို႔ ကၽြန္မ အိမ္မက္ေတာင္မမက္ဖူးဘူး...ဒါေပမယ္႔လဲ တကယ္ျဖစ္လာခဲ႔တယ္..ခ်စ္သူျဖစ္ၿပီး ၂ ႏွစ္ေလာက္မွာ သူကၽြန္မကို လမ္းခြဲခဲ႔တာပါ...အေၾကာင္းျပခ်က္ကို ကၽြန္မ မေမးခဲ႔သလို သူလဲမေျပာျပခဲ႔ဘူး.....
ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္မသူ႔ကို တစ္ရက္မွ ေမ႔မရခဲ႔ဘူး ..ဘယ္ေနရာသြားသြားသူ႔ရဲ႕အရိပ္ေတြခ်ည္းပဲ..ေန႔တိုင္းပဲ ၾကိတ္ငိုေနရတာ အရမ္းလဲ ပင္ပန္းတယ္...အစားလဲလဲ မွန္မွန္မစားႏိုင္လို႔ ဖ်ားခဲ႔ရတာလဲ အႀကိမ္ႀကိမ္..အဲ႔လိုမ်ိဳးနဲ႔ပဲ တစ္ႏွစ္ဆိုတဲ႔ အခ်ိန္ကို ေက်ာ္လာတဲ႔အခါ နဲနဲေတာ႔ေနသားရလာခဲ႔တယ္..
တစ္ရက္ ကၽြန္မပ်င္းတာနဲ႔ေစ်းဝယ္ထြက္လာခဲ႔တယ္..အျပန္က်ေတာ႔ ေလေကာင္းေလသန္႔ရွႈခ်င္လို႔ျမစ္နားေလးက လမ္းေလွ်ာက္ၿပီးအျပန္ေပါ႔..ဟိုးေဝးေဝးမွာ အရိပ္ကေလးႏွစ္ခုလွမ္းျမင္သလို တစ္ခုေသာအရိပ္က ကၽြန္မနဲ႔သိပ္ရင္းႏွီးေနသလို..ဘုရား ဘုရား ရင္ေတြတဒိန္းဒိန္းခုန္လာၿပီး လက္ဖ်ားေတြေအးစက္လာသလို...အရိပ္ႏွစ္ခုကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ျမင္ရခ်ိန္မွာ..ခုန္ေနတဲ႔ ကၽြန္မႏွလံုးသား လံုးဝရပ္တန္႔သြားသလို အသက္ရွႈတာပါ တခါထဲရပ္သြားသလို...
အမေလး ညီေလ..ကၽြန္မခ်စ္တဲ႔ညီေပါ႔...သူ႕နားမွာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ ခ်စ္ၾကည္ႏူးလို႔ မုန္႔ေတြခြံေကၽြးရင္း တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ဖက္ ေလာကႀကီးကို ေမ႔ၿပီးေပ်ာ္ေနလိုက္က်ပံုမ်ား......
ကၽြန္မေနရာမွာ တင္ဒူးေတြေခြက်သြားတယ္..အဲ႔ဒီေတာ႔ ကၽြန္မေရွ႕ကိုေရာက္ေနတဲ႔ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ လာေျပးထူတယ္ေလ....“ မထိနဲ႔ ငါ႔ကို မထိနဲ႔”..ကၽြန္မအသံ ဘယ္ေလာက္က်ယ္သြားလဲ ေဘးနားကေလွ်ာက္သြားေနတဲ႔ လူေတြလွည္႔ၾကည္႔ၾကတယ္....“ ညီ နင္က နင္က.....” စကားေတြြထြက္မလာပါ..“ ငါနဲ႔ လမ္းခြဲတာ....ဒါေၾကာင္႔ ..ဒါေၾကာင္..”..ကၽြန္မစကားေျပာႏိုင္တဲ႔အင္းအားမရွိေတာ႔ပါ..အသက္ရွႈလို႔လဲမရေတာ႔ပါ...သူတို႔ပံုရိပ္ေတြမွာ ေဝဝါးသြားရင္း...................
ကၽြန္မသတိရလာေတာ႔ ေဆးရံုတစ္ခုရဲ႕ကုတင္ေပၚမွာ အနားမွာ အခင္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းမင္းႏိုင္
“မင္းႏိုင္..ညီေလ..ညီေလ..သူ”
“ဒီဒီ စကားမေျပာနဲ႔ နင္အရမ္းပင္ပန္းေနၿပီ ေအးေအးေဆးေဆး အနားယူလိုက္..အားလံုးငါ သိၿပီးသား..”
“ဘာ နင္သိတယ္ ဘာေၾကာင္႔ငါ႔ကိုမေျပာျပခဲ႔တာလဲ”
“ေျပာေတာ႔ေရာဘာထူးမွာလဲ ဒီဒီ နင္႔ကိုဒီထက္ပိုနာက်င္ေစတာပဲအဖတ္တင္မယ္ ဒီမွာ နင္႔အတြက္ ညီေပးခဲ႔တဲ႔စာ”
ကတုန္ကယင္နဲ႔ စာေလးကို ဖြင္႔ဖတ္ၾကည္႔ေတာ႔....
ဒီဒီ
ေတာင္းပန္တယ္ဆိုတာထက္ ငါနင္႔ကို ဘာေျပာရမွန္းမသိေတာ႔ဘူး..
တကယ္ေတာ႔ ငါနင္႔ကို ညီမေလးတစ္ေယာက္လိုပဲ ခ်စ္ခဲ႔တာ..
ငါထင္တာ ငါ႔မွာခ်စ္သူေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ရွိရင္ ငါ႔ရဲ႕စိတ္ေတြမေဖာက္ျပန္ဘူးထင္ခဲ႔တာ..
သူနဲ႔မေတြ႔ခင္အထိေပါ႔ ဒီဒီ..
သူနဲ႔ရင္းႏွီးၿပီးေနာက္ပိုင္း ငါကိုယ္ငါ ဘာလဲဆိုတာ ပိုေသခ်ာသိလာခဲ႔တယ္...
ညာခ်င္ေပမယ္႔ အေသြးအသားထဲက ခံစားခ်က္ကို ငါေဖ်ာက္ပစ္လို႔မရႏိုင္ခဲ႔ဘူး...
နင္႔ကိုလဲ ဆက္ၿပီးမလိမ္ခ်င္ေတာ႔လို႔ ငါ နင္႔ကို လမ္းခြဲခဲ႔တယ္ ဒီဒီ...
ငါမွားတယ္ဆိုတာ ငါသိတယ္...ေတာင္းပန္ပါတယ္ နင္က ငါ႔ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေကာင္း အမဆိုရင္လဲ ဟုတ္တယ္
ညီမေလးဆိုရင္ ဟုတ္တယ္...ဒီဒီ
ငါနင္႔ကို နာက်င္ေစတဲ႔အတြက္ ငါကိုယ္တိုင္လဲ တစ္ေန႔ေန႔ ျပန္လည္နာက်င္ဦးမွာပါ..အဲ႔ဒီေန႔ကို ငါ ေက်ေက်နပ္နပ္ၾကီးေစာင္႔ေနပါတယ္ ဒီဒီ.
နင္က်န္းမာေရးဂရုစိုက္ပါ..
ညီ
............................................ .............................
ကၽြန္မကို ဟာသလုပ္ၿပီးရယ္ေနတဲ႔ ေလာကကို ကၽြန္မ ဘယ္လိုအင္အားနဲ႔ အန္တုႏိုင္မွာတဲ႔လဲ....
ဒီလိုလူမ်ိဳးကိုမွ ခ်စ္မိတဲ႔ ကၽြန္မႏွလံုးသားကို ေရာ ကၽြန္မ ဘယ္လို္လြန္ဆန္ရပါ႔မလဲ...
မလဲ ေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ နာက်င္ေနတဲ႔ ကၽြန္မရင္ဘတ္ႀကီး...ျဖစ္ႏိုင္ရင္ခြဲထုတ္ ဖ်က္ဆီးလိုက္ခ်င္တယ္...
အရာအားလံုးတကယ္ကို ၿပီးသြားခဲ႔ၿပီ...
မၿပီးႏိုင္ေသးတာက ကၽြန္မရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြ..နာနာ က်င္က်င္ႀကီး ဘဝကို ေရွ႕ဆက္ေနရတယ္..
ပင္ပန္းလိုက္တာ ...အရင္ကထက္ ႏွစ္ဆတိုးလာ သလို..
ေတာင္းပန္ပါတယ္ေလာကရယ္ ကၽြန္မကို သနားေသာအားျဖင္႔ ၿငိမ္းခ်မ္းခြင္႔ေလးေပးပါ....................

3 comments:

မယ္႔ကိုး said...

ေတာင္းပန္ပါတယ္ေလာကရယ္ ကၽြန္မကို သနားေသာအားျဖင္႔ ၿငိမ္းခ်မ္းခြင္႔ေလးေပးပါ....................
အဲဒီဆုေတာင္းကို မမလည္း ျပည္႔ခ်င္ပါၿပီ။

အိမ္မက္ေစရာ said...

ေက်းဇူးမမ..ဒီလိုပဲ ေရးခ်င္လို႔ ေရးၾကည္႔တာ မေရးတက္ေတာ႔ခက္လိုက္တာ..

yanmaneee said...

jordan shoes
kyrie 6
vans shoes
lebron 11
jordan shoes
nike air max 270
supreme hoodie
coach outlet online
adidas tubular shadow
hermes belt