Pages

Monday, March 14, 2011

စိတ္ပူတက္တဲ႔သမီး

ဒီေန႔ေတာ႔ ဟာသေလးေတြ ေရးၾကည္႔မလားလို႔ စဥ္းစားမိတယ္...
ဟာသဆိုရင္ ငယ္ငယ္က အျဖစ္အပ်က္ေလးေတြ ျပန္သတိရမိတယ္..
ခုႏွစ္ေတာ႔အတိအက် မမွတ္မိေတာ႔ဘူး..ကၽြန္မ ေတာ္ေတာ္ေလးငယ္အံုးမယ္ထင္တယ္..အဲ႔ဒီအခ်ိန္က ခင္ဇာျခည္ေက်ာ္ စုလိႈင္ႏွင္း ျမတ္ေကသီေအာင္ သူတို႔ေတြ ေခတ္စားၾကတဲ႔အခ်ိန္ေပါ႔..ကၽြန္မေဖေဖက ခင္ဇာျခည္ေက်ာ္သရုပ္ေဆာင္တာကို အဲ႔ဒီအခ်ိန္ကေတာ္ေတာ္ႏွစ္သက္ပါတယ္ ခဏ ခဏလဲ ေျပာျဖစ္တယ္..ကၽြန္မေဖေဖရဲ႕ အလုပ္က သေဘၤာကပၸတိန္ပါ မၾကာခဏဆိုသလို ခရီးထြက္ရပါတယ္..အဲ တစ္ေန႔ေတာ႔ ေဖေဖ ခရီးထြက္ခါနီးေပ႔ါ..ေဖေဖက သူ႔ရဲ႕ ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္မကို နာဖူးေလးနမ္းကာ ႏႈတ္ဆက္ပါတယ္ ျပန္လာရင္မုန္႔ဝယ္လာခဲ႔မယ္ေနာ္လို႔လဲ ေျပာပါတယ္..ကၽြန္မကေတာ႔ မ်က္ႏွာမသာမယာရယ္ပါ ေဖေဖ ခရီးထြက္မွာေၾကာင္႔အျပင္ ကိစၥတစ္ခုကို ကၽြန္မေျပာဖို႔စဥ္းစားေနလို႔ပါ..အင္း ေျပာရင္ေကာင္းမလား မေျပာရင္ေကာင္းမလားေပါ႔ မ်က္ႏွာကို အကဲခတ္ေနတဲ႔ ေဖေဖကလဲေမးပါတယ္...သမီးဘာမွာဦးမလဲေပါ႔..ဘယ္ရမလဲ ေဖေဖေမးလာမွေတာ႔ ကၽြန္မလဲ ခတ္တည္တည္နဲ႔ ေျပာခ်လိုက္ပါတယ္..
“ ေဖေဖ ခင္ဇာျခည္ေက်ာ္ စီကို ေတာ႔ မသြားနဲ႔ေနာ္ ” တဲ႔...........ေကာင္းေရာ

.............................................................................................................

စိတ္ပူတက္တဲ႔သူငယ္ခ်င္း

ကၽြန္မမွာ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္အေတာ္ေလးရင္းႏွီးတဲ႔ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ရွိပါတယ္..၂ ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ပဲ လက္တြဲလုပ္လာေသးတယ္ဆိုေပမယ္႔ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ အေတာ္ေလးနားလည္မႈရွိၿပီး ေဖးမတက္ပါတယ္..အလုပ္မအားတဲ႔ ၾကားက တစ္ခါတစ္ခါ သူေျပာတဲ႔ ဟာသေတြနားေထာင္ရင္း ကၽြန္မမွာ အေမာေျပသလိုရယ္..တစ္ရက္ ကုန္အမွာစာေတြမ်ားလြန္းလို႔ မအားပဲ ေတာ္ေတာ္ေလး အလုပ္ရႈပ္တဲ႔ရက္ေပါ႔..
အလုပ္ထဲအားရံုစိုက္ရလြန္းလို႔ ေခါင္းေတာင္မေမာ႔ႏိုင္ၾကပါ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာလဲ တစ္ေယာက္မၾကည္႔အားနဲ႔ အလုပ္ၿပီးဖုိ႔ပဲ အာရံုစိုက္ေနတုန္း သူက ေမးလာပါတယ္.
ုkleine လို႔သူက ကၽြန္မကိုေခၚေလ့ရွိပါတယ္..( အဓိပၸါယ္က အေသးေလး . အငယ္ေလး . ပါ)
သူ “ အေသးေလး လူက ေမ်ာက္က ဆင္းသက္လာတာေနာ္”
ကၽြန္မ“ သိဘူးေလ ေျပာၾကတာပဲ ဘာျဖစ္လို႔လဲ”
သူ “ ေၾသာ္ ငါစဥ္းစားမိတာတစ္ခု ရွိလို႔ပါ”
ကၽြန္မ“ ဘာစဥ္းစားမိလို႔လဲ”
သူ “ ငါတို႔ ဒီလို အလုပ္ေတြ ေခါင္းမေမာ႔ႏိုင္ကုန္းရုန္းလုပ္ေနၾကတာေလ ေန႔တိုင္းနီးပါးဆိုေတာ႔ဟာ တစ္ေန႔ ဒီလို ကုန္းကုန္း ကုန္းကုန္းပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ ေမ်ာက္ မ်ားျပန္ျဖစ္သြားမလားလို႔ပါဟာ”......

2 comments:

Anonymous said...

ဘာအလုပ္ လုပ္လဲဟင္ လခေကာင္းလား ဝင္ေငြ ဘယ္ေလာက္ဆို ေကာင္းတယ္ဆိုမလဲ သိခ်င္လို႔ါပါ ဂ်ာမနီမွာ ဗမာေတြ အလုပ္ေကာင္းမရဘူးလို႔ ဆရာေတာ္ေဟာလို႔။

Dream..(selda) said...

အလုပ္ေကာင္း မေကာင္းကို ဘာနဲ႔ခြဲၾကလဲ ဆိုတာေတာ့မသိပါဘူး..ကၽြန္မအလုပ္က ေကာင္းတယ္လဲမဟုတ္ ဆိုးတယ္လဲ မဟုတ္ပါဘူး.. ဒီႏိုင္ငံမွာ လခက ယူရို ၁၂၀၀ ဆိုရင္ ပံုမွန္လို႔ ေျပာလို႔ရပါတယ္ တစ္ခ်ိဳ႕လဲ ၁၀၀၀ ေလာက္ ရတာမ်ိဳးရွိတာေပါ့ အိမ္လခနဲ႔လဲ ဆိုင္ပါတယ္..